Monday, April 18, 2016

Prehransko dopolnilo Algea [SLO]


Pozdravček! :)
Danes bo na mojem blogu govora o izdelku, ki sem ga v testiranje prejela od spletne strani Carso. Za testiranje prehranskega dopolnila Algea sem se odločila, ker sem se zadnje čase počutila zelo izčrpano in utrujeno. Torej, če želiš izvedeti več o prehranskem dopolnilu in kako Algea vpliva name beri naprej. :)


Kaj je Algea in komu je namenjena?
Vsaka tableta Algea vsebuje 250 mg posušene mikroalge (Chlorella pyrenoidosa), ki ne vsebuje nobenih dodatkov in je v Sloveniji na voljo že od leta 1991. Prehransko dopolnilo ne vsebuje veziv, sladil, barvil, konzervansov in glutena. Prehransko dopolnilo ni nadomestilo za uravnoteženo in raznovrstno prehrano. Algea je odlična dopolnitev naši vsakodnevni prehrani, prav tako pa je zelo primerna za dopolnilo k prehrani vegetarijancov in veganov - nadomestek živalskih beljakovin, dopolnjuje pa tudi prehrano starejših... Tablete Algea se priporočajo tudi nosečnicam, otrokom v času pospešene rasti in vsem osebam, ki želijo ohraniti energijo in dobro počutje.

Način uživanja izdelka:
Za zdravega odraslega je priporočena dnevna doza vsaj 9 tablet, ker se pa pri začetnem uživanju tablet naše telo na mikroalgo prilagaja moremo tablete uživati postopoma. Prve 3 dni so priporočene 3 tablete dnevno, nato pa naslednje 3 dni po 6 tablet dnevno. Po tednu dni odmerek povečamo na 9 tablet (3x3 tablete dnevno). V primeru, da imamo oslabljen imunski sistem ali kaj podobnega pa lahko dozo povečamo na 15 tablet dnevno. Pomembno je, da priporočenega dnevnega odmerka ne prekoračimo!



Akcija - vsaka 7 škatlica članom kluba Carso zastojn:
V vsaki kupljeni Algea škatlici najdemo zeleno piko. Ta pika je nalepka, ki jo prilepimo na zbirni kartonček. Ko zberemo 6 zelenih pik imamo 7 škatlico Algea zastojn.


Moje mnenje o izdelku:
Izdelek sedaj jemljem že 14 dni. Moj odmerek je 9 tablet. Pri jemanju nisem opazila nobenega stranskega učinka. Vsak dan vzamem po 3x3 tablete s kozarcem vode. Menim, da moje telo Alega prehransko dopolnilo dobro prenaša. Prve dni jemanja izdelka nisem opazila nobenih sprememb v mojem počutju. Sedaj, ko je moj odmerek enak priporočenemu pa lahko rečem, da se je moja utrujenost vidno zmanjšala. Kako se bodo tablete Algea obnesle do konca porabe vseh 270 tablet pa vam bom sporočila v novi objavi. :)



Tablete Algea lahko naročite na spletni strani Carso. Za 270 tablet boste odšteli 17,26 €.


Znam skrbeti zase. Algea.
Podjetju Carso se za prejeti izdelek najlepše zahvaljujem! :)


Poljubčki,
J.

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3