Friday, January 8, 2016

Catrice LE Rough Luxury - What did I buy?

Hello! :)
I was talking about Catrice limited edition Rough Luxury a few posts ago. This collection is available in stores from the middle of December to middle of January. Mostly it's already sold out, but in some stores there are still a few products left from it. If you want to know how the whole collection looked like check out this post

O Catrice omejeni kolekciji Rough Luxury sem govorila že nekaj objav nazaj. Kolekcija je na voljo v drogerijah in spletni trgovini Click2Chic od sredine Decembra do sredine Januarja. Kolekcija je že skoraj povsod razprodana, vendar se v kakšni drogeriji še najde kakšen izdelek. Če želiš vedeti kako je izgledala celotna kolekcija lahko to preveriš v tej objavi.


When I got a preview of this collection I was so excited and wanted a lot of products, but when I came to the store I rationally bought just two. I still really like eye shadow pallets, but I have too many similar ones, so that should still be a no for me! :)

Ko sem dobila slike kako bo izgledala nova omejena kolekcija sem bila zelo navdušena in zaželela sem si veliko stvari. Kljub željam sem bila pridna in sem iz kolekcije pograbila samo 2 izdelka. Še vedno sta mi zelo všeč mini paleti senčil, vendar imam preveč podobnih... ugh.

From Rough Luxury LE I have bought a nail polish and a lipstick. Dark red has been my favorite shade for make up and nail polishes since the autumn began. When I saw this dark red lipstick I just had to grab it, although I have a very similar one at home (ups). I also picked out a nail polish that has the same name as a lipstick and it's the same shade. Matchy matchy!

Iz omejene kolekcije sem kupila lak za nohte in šminko. Temno rdeča barva je moja zvesta spremljevalka kar se tiče lakov za nohte in šmink že od začetka jeseni. Ko sem zagledala to temno rdečo šminko sem jo morala vzeti, čeprav sem vedela, da je v moji kolekciji že ena podobna. Izbrala sem tudi lak za nohte, ki ima enako ime kot šminka in je enakega odtenka.



Lipstick : C02 Rustic Red

It's a very dark red lipstick that has no undertone. I really love this shade. The application of this lipstick is very easy, because it has a very smooth and soft structure. It's not very long lasting, it lasts on your lips approximately 2 hours, if you are drinking or eating even less - but this doesn't bother me. I just reapply it and that's it. Lipstick has a special scent - I'm not sure how it smells, but the scent doesn't bother me. It's packed in a cute silver bottle that has some print on the cap. You can get it for 4,29 €.
I like this lipstick mostly because of the shade. :)

Šminka je zelo temno rdeče barve in nima nobenega podtona. Odtenek mi je res noro všeč. Nanašanje šminke je zelo preprosto, saj ima zelo gladko teksturo. Šminka na žalost ni preveč obstojna - na meni zdrži nekje 2-3 ure, če pa je vmes čas kosila ali pitja pa še to ne. Ampak mene to ne moti, šminko enostavno samo popravim in je to to. Šminka ima tudi nek poseben vonj, za katerega ne morem ugotoviti na kaj me spominja. Vonja na ustnicah pravzaprav sploh ne opazim. Steklenička je srebna, pokrovček embalaže je pa porisan z nekakšnim vzorcem, ki mene spominja na vejevje. Cena šminke je 4,29 €.
Šminka mi je všeč predvsem zaradi odtenka. :)

Nail polish: Rustic Red

It's also a dark red nail polish that has no undertone. It may be similar to Essie- Bahama Mama, but Rustic Red is a more reddish. I was pleasantly surprised about the lasting of this nail polish. Usually I'm not even buying any other nail polishes than Essies, but I really liked this shade and made an exception. This nail polish stays on my nails for 2-3 days. I think that's a lot for Catrice nail polish, because usually it would chip away the same day that I made an application. Nail polish removes nicely, with any difficulties or any stains. The application is easy and brush is the same as at other Catrice nail polishes. 
It's an all right nail polish for a price 2,59 €. 

Tudi lak za nohte je temno rdeče barve, brez podtona. Mogoče malo spominja na večno priljubljen Essie lak - Bahama Mama, vendar ima Rustic Red samo rdečo teksturo. Glede obstojnosti laka sem bila prijetno presenečena. Ponavadi niti več ne kupujem drugih lakov na nohte kot Essije, vendar mi je bil ta preveč všeč, da bi ga spustila iz rok. Na mojih nohtih ostane 2-3 dni, kar se mi zdi za Catrice lak dosti. Ponavadi se mi je Catrice lak po nanosu odkrušil že isti dan. Odstranjevanje laka mi ne povzroča nobenih problemov in lak ne pušča nobenih sledi. Nanos laka je preprost, čopič pa je enak kot pri vseh Catrice lakih. 
Za ceno 2,59 € je lak čisto vredu. :)



What about you? Did you get any product from this LE? 
Let me know. :)

Kaj pa ti? Se je znašel kakšen izdelek iz te kolekcije pri tebi doma?
Povej mi v komentarju. :)

Kisses,
J.

1 comment:

  1. Jooooj, jaz nisem kupila nič, ker se malo nazaj držim s kupovanjem make-upa:D Ampak tale odtenek zgleda top:)
    xx
    SASHA

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3