Thursday, December 24, 2015

Testiranje: Ebrand - online kozmetika

Pozdravček! :)

Mesec dni nazaj me je podjetje Ebrand kontaktiralo, če bi želela preizkusiti njihove kozmetične produtke. Ebrand je vodilno Italijansko podjetje, ki ponuja široko ponudbo kozmetičnih izdelkov v Italiji, sedaj pa se je odločilo razširiti na slovenski trg. Po pregledu spletne strani sem se odločila, da na sodelovanje pristanem, v tej objavi pa vam bom predstavila izdelke, ki sem jih prejela in kakšno je moje mnenje o njih.
Podjetje najdete na spletni strani: ebrand estetika ali na facebook strani: ANEMA Kozmetika - ne pozabite pritisniti všeč mi je, hihi.  

Že na začetku objave želim povedati, da sem zelo vesela, da sem se odločila za sodelovanje z Ebrand kozmetičnimi izdelki, saj sem nad njimi naravnost navdušena. Vsi izdelki imajo naravnost božanski vonj in kar kličejo, da jih naneseš na svoje telo. :)



V preizkušanje sem prejela naslednje izdelke: masažno kremo obogateno s sladkimi mandlji, hidratantno kremo za roke s keratinom, piling za obraz, vitaminsko masko za obraz, čistilno mleko za obraz, pomirjevalno kremo za obraz (primerna za občutljivo kožo) in tonik za obraz. Prejela sem pa tudi pilico za nohte
Vsi našteti izdelki NE VSEBUJEJO parabenov, mineralnih olj, vazelina in parafina! :) 
(Katere sestavine pa vsebujejo ostali izdelki pa si lahko preberete v podrobnih opisih na spletni strani ebrand estetike.)


1. Masažna krema obogatena s sladkimi mandlji

Izdelek najdete tukaj.

Krema je primerna tudi za posebaj občutljive kože, saj vsebuje velik odstotek sladkih mandljev, kar daje koži elastičnost, jo vlaži, neguje in gladi. Primerna je za profesionalne tretmaje telesa v kozmetičnem salonu, ali za domače razvajanje po tuširanju. 

Moje mnenje: OBOŽUJEM TO KREMO in ne pretiravam. Krema diši božansko! Ko jo nanesem na kožo si predstavljam, da sem na azurni obali z raffaellom v ustih in pina colado v roki - dejansko tako močno vonjamo mandlje. Tudi kakovost kreme je VRHUNSKA. Kožo resnično navlaži, ji da občutek gladkosti in mehkobe, na koži pa kremo vonjamo par ur. Resnično jo priporočam vsem, čista 10! :)

2. Hidratantna krema za roke s keratinom

Izdelek najdete tukaj.

Krema upočasnjuje staranje kože in se priporoča za vsakodnevno uporabo vseh tipov kože, ki potrebujejo hidracijo, zlasti če nanjo vpliva vročina in mraz. Keratin kožo učvrsti, jo zmehča in okrepi nohte. Kremo lahko nanašamo večkrat na dan, posebaj pomembno pa je, da jo nanesemo pred spanjem.

Moje mnenje: Krema je odlična! Moje roke so pozimi na mraz zelo občutljive in mi členki zelo radi razpokajo. Z uporabo te kreme so moje roke gladke in zaščitene pred zunanjimi vplivi. Za nanos kreme je potrebna zelo mala količina. Krema tudi zelo lepo diši in je roza barve. Popolno! :)

3. Čistilno mleko za obraz


Izdelek najdete tukaj.

Izdelek vsebuje izvleček preslice in olje grozdnih pečk. Je idealno za odstranjevanje make upa, obenem pa kožo vlaži. Uporablja se pred ostalimi tretmaji nege kože. Priporočena je vsakdanja uporaba, najbolje ga je uporabiti zvečer. Odstranjevanje je lahko, saj ga odstranimo z vatirano gobico ali enostavno speremo z vodo. 

Moje mnenje: Izdelek božansko diši - po grozdju. :) Za odstranjevanje make upa potrebujejo samo grahovo zrno izdelka, po uporabi pa je naša koža mehka kot dojenčkova ritka, hihi. Priporočam! :)

4. Piling za obraz 

Izdelek najdete tukaj

Piling je obogaten z zrni lešnikov in mandljev. Je naraven in nežen. Na temeljito očiščeno kožo ga nanesemo 1-2 krat tedensko. Ko izdelek nanesemo na obraz ga 5-10 minut nežno masiramo s krožnimi gibi, ter odstranimo z vlažno gobico. Zaradi izvlečka kamlice kožo tudi pomirja.


Moje mnenje: Zopet izdelek, ki božansko diši. Izdelek mi je všeč zaradi njegove naravnosti, vendar ne odstrani ogrcev ali mozoljčkov. Po mojem mnenju je primeren za odstranjevanje povrhnjice kože in nam omogoča, da koža lažje diha. Izdelek kljub temu zelo rada uporabljam, saj naredi mojo kožo izredno mehko. :)

5. Vitaminska maska za obraz

Izdelek najdete tukaj.

Izdelek vsebuje vitamin A (spodbuja proizvodnjo kolagena), vitamin E (veže nase proste radikale), vitamin F (vlaži kožo) in vitamin C (preprečuje celično staranje). Izdelek nanesemo na suho kožo nanesemo masko in jo pustimo delovati 10 min, nato jo nežno odstranimo iz obraza.

Moje mnenje: Izdelek super diši, vendar je edini izdelek, ki me ni prepričal. Moja koža je na določene izdelke zelo občutljiva. To se mi je zgodilo tudi pri tem izdelku, saj me je ob vsaki uporabi koža začela pečti. Škoda. Maska za obraz prav tako ne uničuje ogrcev, temveč je bolj primerna za vlaženje in mehkobo kože. Menim, da bi svoj namen odlično opravila, če ne bi bila moja koža preveč občutljiva.

6. Tonik za obraz

Izdelek najdete tukaj.

Tonik nam pomaga pri hidraciji kože, zoži pore in posvetli ten kože. Vsebuje izvleček leske in kamilice, eterično olje cedre, izvleček liše, preslice in sleza. Ti izvlečki kožo tudi mineralizirajo in blažijo rdečico. Je nepogrešljiv izdelek pri vseh tretmajih nege obraza. Uporabimo ga takoj za masko, ali takoj za čistilnim mlekom. 

Moje mnenje: Tudi ta idelek božansko diši (jaz voham panache pijačo) in na mojo kožo super deluje. Kožo navlaži in ji preprečuje, da postane mastna v trenutku (moj tip kože je masten in občutljiv). 

7. Pomirjevalna krema za obraz primerna za občutljivo kožo

Izdelek najdete tukaj.

Izdelek vsebuje izvleček borovnice, azulen in divji kostanj. Priporoča se pri zelo občutljivi koži, koži nagnjeni k dermatitisu in pordeli koži. Kremo na obraz nanesemo, ko se tonik vpije. Primerno količino vmasiramo v obraz. 

Moje mnenje: Voham borovnice, moja koža pa je po uporabi mehka. Izdelek mi ne povzroča nobenih alergenov, niti mi ne masti kože preveč. Sicer drugače raje za konec uporabim kremo Aknea zaradi mojega tipa kože, vendar je ta izdelek res dober.

------------------------------------------------------------------------------

Moje splošno mnenje o vseh izdelkih:
Najbolj me je prepričala masažna krema obogatena s sladkimi mandlji. Ostali izdelki prav vsi odlično dišijo in blagodejno vplivajo na mojo kožo. Edini izdelek, ki mi na žalost ni preveč odgovarjal je bila maska za obraz, pa še za to nimam čiste kritike. Uporabo eBrand kozmetike resnično priporočam! :)

Izdelke je preizkusila tudi moja sestra in je nad njimi navdušena. Najbolj ji je všeč piling za obraz, pa tudi krema za telo ji božansko diši. 

eBrand kozmetiki se za prejete izdelke iz srca zahvaljujem. Upam, da še kdaj preizkusim kakšno olje in profesionalen lak za nohte. (:

Hvala za branje, se tipkamo.
J.

1 comment:

  1. Nikoli še nisem slišala za to kozmetiko... krema z mandlji se sliši božansko, bo potrebno preizkusiti.
    Lp, Kristina.

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3