Monday, November 2, 2015

Essence LE: Merry berry (What did I buy?)


A few days ago Essence launched their new limited collection called Merry berry. On this link you can find all the products that you are able to buy in the stores: Merry berry.
Usually I'm not buying things that are related with Christmas earlier than in the middle of December, but I just couldn't pass by this collection. I love how cute bottles nail polishes have and the colors. The whole collection really brings out the festive season. 

Pred nekaj dnevi je Essence postavil na prodajne police novo omejeno kolekcijo z imenom Merry berry. Vse izdelke, ki jih lahko kupite najdete na tej povezavi: Merry berry.
Ponavadi ne kupujem izdelkov, ki so povezani z Božičem prej kot v sredini Decembra, ampak mimo te ljubke kolekcije pa res nisem mogla. Zelo so mi všeč stekleničke lakov in pa barve kolekcije. Menim, da celotna kolekcija res prikliče poseben duh. 


As you can see I have bought two products from this collection - a nail polish and a lipstick. I really regret not buying another lipstick and body spray, because it smells really good. I hope that I will still find them in the stores. :)

Kot lahko vidite sem kupila dva izdelka iz te kolekcije - lak za nohte in šminko. Zelo obžalujem, da nisem kupila še ene šminke in spreja za telo, ker res preveč lepo diši. Upam, da še ta dva izdelka najdem v trgovinah. :)

1. Nail polish - 01 the masked ball
Lak za nohte - 01 the masked ball




Lately I really love dark colors on my nails. I really love this dark violet color of this nail polish. I also love the bottle, because it's just too adorable, but still I was a bit skeptic if I should buy it, because I usually don't like Essence nail polishes. Usually they are just waste of money, because of my nails they crumble 2 hours after the application. But I still decided to buy this one, because it has cute bottle. 
This nail polish stays on my nails for about 2 todays, so that's ok for 1,49 €. :) I don't regret buying it, because I love that it looks almost black in the dark places, but in the daylight it's really dark violet. It could even be a dupe for Essie nailpolish Luxedo (here you can see how it looks - it's not my picture).

Zadnje čase so mi zelo všeč temne barve na mojih nohtih. Lak za nohte, ki sem ga kupila je temno vijolične barve in mi je res zelo všeč. Prav tako mi je tudi všeč steklenička. Priznam, da sem kljub všečnosti laka bila pri nakupu kar malo skeptična, ker mi ponavadi Essence laki za nohte ostanejo na nohtih brez krušenja približno 2 uri... vendar je ljubkost premagala skeptičnost in je ta lak z menoj odšel domov.
Cena laka je bila 1,49 €, na mojih nohtih pa ostane približno 2 dni. Za takšno ceno se nimam kaj za pritoževati. 
Nakupa laka ne obžalujem, saj me je prijetno presenetil. Zelo mi je všeč zaključek, ki ga pusti, saj v temnih prostorih izgleda skoraj črne barve, na svetlobi pa se vidi, da je lak temno vijoličen. Barvo oz. odtenek pa se da primerjati z Essie lakom Luxedo (tukaj lahko vidite kako izgleda - slika ni moja).

2. Lipstick- 02 pink & perfect
Šminka z imenom pink & perfect



When I saw lipsticks of this collection I was nervous, because all the shades are so gorgeous that I couldn't decide which one to buy. I knew that I just can't buy all three, because I bought too many new lipstick in the past month (did I really? There is no such a thing as having too many lipsticks, or is it?!). That's why I decided to buy 02 pink & perfect, because lately I was buying just red lipsticks and because this lipstick has a matte finish. 
I really regret that I also didn't buy 01 let's the berry-tales begin, because it's really dark violet and I don't have a shade like this. I really hope that I will get it in my hands in the upcoming days, haha. 

Takoj, ko sem videla vse tri šminke iz te kolekcije v živo sem postala nervozna, saj se nisem mogla odločiti katero izbrati. Vedela sem, da se moram odločiti samo za eno, ker sem prejšnji mesec kupila res preveč šmink (Ali sem jih res? Ni takšne stvari na svetu, da bi bilo šmink preveč, ali pač?!). Zato sem se odločila kupiti to šminko 02. Šminko v roza odtenku sem kupila zato, ker sem zadnje čase kupovala res preveč rdečih šmink in tudi zato, ker ima ta šminka mat zaključek.
Kot sem že omenila zgoraj mi je zelo žal, da nisem kupila še ene šminke. To je šminka 01 let's the berry-tales begin, ki je temno vijolične barve in takšne v svoji kolekciji ŠE nimam. Upam, da se ji pridruži v prihajajočih dneh, haha!


This lipstick is not a typical pink, because it has a red undertone. It's really that kind of lipstick that makes your lips pop. I was really pleasantly surprised about how long lasting this lipstick is. I put it on my lips right before I had to eat my lunch and drink my juice. After I finished I thought that my lips are without any lipstick, because there weren't any trails on my forks. When I looked into a mirror almost all lipstick that I applied was on my lips. It really is a great lipstick for it's price. It costs 2,49 €. :)

Ta šminka nima tipičnega roza odtenka, ker vsebuje rdeč podton. Odtenek šminke je v živo še bolj živ in res poudari tvoje ustnice. Moram priznati, da sem pa zelo presenečena nad obstojnostjo šminke. Na ustnice sem jo nanesla ravno pred kosilom in ko sem končala sem mislila, da nimam več popolnoma nič šminke na ustnicah, ker ni bilo na jedilnem priboru nobenega odtisa. Potem se pogledala v ogledalu in videla, da je pravzaprav skoraj vsa šminka ostala na ustnicah. Ta šminka je za svojo ceno res super šminka. Šminka stane 2,49 € in jo lahko najdete v DM ali drugih drogerijah. 

You can find this collection in DM and other drugstores. :)

What do you think about this collection? Did any product catch your eye? 
Let me know.

Sedaj pa si ti na vrsti, da mi poveš kaj pa ti meniš o tej kolekciji? Je kakšen izdelek vzbudil tvoje zanimanje? :)

Kisses,
J.




6 comments:

  1. Oooo šminka je res noro lepe barve, moram ponjo (čeprav jih imam tudi že toliko, pravijo kolegi a niso itak vse iste oz. saj tak oddtenek že imaš? NE!!!!) pa še sama zunanja podoba šminke me je prepričala, res lepa!


    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se strinjam, nujno jo rabiš. :P Mi lipstick addicti ločimo vse odtenke, drugi tega neje razumejo tak hehe :D.
      <3

      Delete
  2. Ooo, moram res v trgovine, da še kaj ujamem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se strinjam, ta kolekcija je res preveč kjut :)))

      Delete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3