Thursday, October 15, 2015

New lippies


Hello, my name is Julija and I'm obsessed with lipsticks, haha (now it's your turn to say: Hello Julija, we love you anyway, haha!)  
I just can't get enough of them and I want all of them. Although I have a lot of them I don't think that I have two lipsticks that would be the same shade, so that's something. In the past 3 weeks I have bought a few new lippies and in this post I will show them to you. :)

Pozdravljeni, moje ime je Julija in sem obsedena s šminkami (sedaj ste na vrsti vi, da odgovorite: Pozdravljena Julija, radi te imamo). Haha! Šalo na stran. :)
Šminkam se nikakor ne morem upreti in si želim čisto vseeee! Šmink imam res ogromno, ampak nimam pa dveh, ki bi bile enakega odtenka - nekaj je. V zadnjih 3 tednih sem kupila nekaj novih šmink in v tej objavi vam jih bom pokazala in predstavila. :)



  
Here you can see all the shades of the lipsticks that I will present in this post. :)
Which color/shade is your favorite? 

Tukaj so odtenki šmink, ki vam jih bom predstavila v tej objavi.
Katera barva/odtenek je tvoj najljubši? 

1. Avon - Untamed heart


This instantly became my favorite lipstick. I love the color of it, it's totally perfect for autumn and winter. The color is something between violet and dark red. It's such a vampy color. The structure is amazing and this lipstick is really moisturizing. I love how applies. The only thing that I would maybe change about it is it's lasting. It's not that it won't last on your lips, but if you eat and drink it fades away fast and it leaves a stain. The package is plastic and nothing special, but what you find inside is a gem, hihi. 
I'm not sure about its price, because it was discounted, but I think that you can get it for around 4 €. :)

 Ta šminka je zaradi odtenka postala takoj moja najljubša. Menim, da je popolne barve za jesen in zimo. Barva je nekaj med vijolično in temno rdečo in je taka vampirska barva, hihi. Šminka ima sama po sebi odlično teksturo in je zelo vlažilna. Všeč mi je tudi kako se nanaša. Edina stvar, ki bi jo pri njej spremenila je njena obstojnost. Saj ni, da ni obstojna, vendar če ješ in piješ kmalu pusti samo madež. Šminka je v plastični in čisto klasični embalaži, torej nič kaj posebnega na pogled, je pa zato toliko boljša v notranjosti, hihi.
Glede cene nisem prepričana, ker sem jo kupila, ko je bila znižana, ampak mislim, da je bila znižana cena nekje 4€. :)

2. Manhattan - All in one lipstick; 660 Bite my lip


Manhattan has a new collection of lipsticks- all in one lipstick and when I saw them in store I just had to buy one and test it. They are offering you a large variety of colors (14 to be exact), so the pick was a bit difficult, but in the end I went home with 660 - Bite my lip. I really like this lipstick. It has an intense color impact and long lasting shine, it's comfortable to wear and it doesn't dry your lips. I can eat and drink with it and it won't go away. It leaves you a really intensive stain. The package is plastic with logo on the top - for me it's very appealing. 
You can get this lipstick in any drugstore for around 5 €. It's a really good lipstick for such price.
How it looks on my lips you can see on the left picture. :)

Manhattan ima novo kolekcijo šmink - all in one lipstick in, ko sem te šminke zagledala sem seveda eno morala takoj kupiti in jo preizkusiti. Nova kolekcija nam ponuja veliko različnih čudovitih odtenkov šmink (14, če smo natančni), torej si lahko predstavljate kako težko je bilo izbrati samo eno, vendar sem se na koncu odločila za klasično rdečo (660- Bite my lip). Šminka mi je res zelo všeč. Ima zelo intezivno barvo in je zelo obstojna in ne izsuši ustnic niti malo. Z njo lahko ješ in piješ in ne bo šla vstran. Po par urah nošenja pusti na ustnicah res močan madež, ki ne izgleda niti približno grdo. Embalaža je črna z njihovim logotipom na vrhu - meni osebno zelo privlačna za oči.
Bite my lip in ostale stanejo okrog 5 €. Menim, da je res super šminka za takšno ceno.
Kako izgleda na meni pa lahko boljše vidite na levi sliki. :)

3. Essence - 03 BFF and 09 I feel pretty


Not only Manhattan, but also Essence has a new collection of lipsticks - Sheer and shine lipsticks. 
From this collection I bought 2 lipsticks, because I liked the shades and because they are super affordable - only 2,19 €
I love the shade of both lipsticks and the smell of both of them (every lipstick smells different). I also like that package is matchy with the lipstick inside, because you can find the shade that you want very fast. These lipsticks are super smooth and very moisturizing, almost like you would be wearing a colored lip balm. I would say that I like them and that I don't. They really aren't long lasting. Even when you talk the lipstick goes away a bit, not to mention when you eat or drink. Such a shame for such a lovely shades!

Tudi Essence imajo novo kolecijo šmink - Sheer and shine lipsticks.
Iz te kolekcije sem kupila 2 šminki, ker sta mi bila oba odtenka zelo všeč in tudi zato, ker so res cenovno dostopne vsakomur. Cena je samo 2,19 €.
Kot sem rekla že prej sta mi odtenka šmink, ki sem jih kupila zelo všeč, všeč mi je tudi vonj (vsaka šminka diši drugače). Zelo mi je všeč tudi embalaža, saj se pokrovček ujema z odtenkom šminke, ki je v notranjosti. Šminki sta zelo vlažilni in mehki in kar spominjata na obarvan lip balm. Za šminki lahko rečem, da sta mi všeč in, da mi nista. Šminki imata res slabo obstojnost, saj celo ko govoriš gre malo šminke dol (da ne omenjam kaj se s šminko zgodi, ko jem ali pijem). Škoda, ker sta mi odtenka res všeč!

3. L'Oreal Paris - Colour Riche; Julianne's NUDE


This lipstick is from the collection Colour Riche collection exclusive. This is a collection of custom-made nudes for every skin tone. I chose baby pink, that's suitable for lighter skin tones. Lipstick is very creamy and it offers you intense hydration. I really like the package, it's really cute. I have to admit that I chose this lipstick not because only it would be suitable for my skin tone, but because I loved that it has a name Julianne's nude. The whole collection is really gorgeous, also the collection of red lipsticks. Julianne's nude is very long lasting. You can eat and drink and it will stay on your lips for a half day. 
Price for this lipstick is around 12 €, but it's really worth it. :)

Ta šminka je iz kolekcije Colour Riche collection exclusive. Ta kolekcija je posebaj narejena za vsak ten kože. Šminka, ki sem jo izbrala je v nežno roza odtenku in je primerna za svetlejše tene. Govorim o zelo kremasti šminki, ki pusti ustnicam zelo dihati. Zelo in to res zelo mi je všeč embalaža šminke. Priznati moram, da te šminke nisem izbrala samo zato, ker paše k mojemu tenu kože, ampak tudi zato, ker mi je zelo všeč njeno ime- Julianne's nude. Všeč mi je celotna kolekcija nude odtenkov, prav tako pa tudi kolekcija rdečih (iz katere bom definitivno kupila kakšno šminko). Julianne's nude je zelo dolgo obstojna šminka, z njo lahko ješ in piješ in bo na ustnicah ostala pol dneva.
Cena šminke se giblje okrog 12 €. :)

5. Bourjois - Rouge edition Velvet mat; 04 Peach Club


Rouge Edition Velvet is the amazing collection of lipsticks from Bourjois. It has an amazing formula, soft and melting texture that turns into a matt color. Lips are left smooth and soft and it stays on your lips for the whole day and the texture of the lipstick is undetectable after your application. It's like SUPER EXTRA long lasting. It's also super pigmented and it has an intense color.  I also really like the smell of this lipstick, I can't describe you what it is, but for me is pleasant. Because of the matt finish I have to put a lip balm after a few hours on my lips, because it dries them out a bit. The bottle is transparent and the cap is the same color as the tint. Matchy matchy!
Its price is around 14 €, but it really is worth every euro/penny! :)

Rouge Edition Velvet je neverjetna kolekcija šmink od Bourjois. Šminke imajo neverjetno formulo, mehka tekstura pa se spremeni v mat barvo. Ustnice šminka pusti gladke in mehke in ves dan ne zapusti tvojih ustnic. Po nanosu šminke sploh ne čutim več. Šminka je tudi ZELO obstojna, zelo pigmentirana in ima zelo močno barvo. Všeč mi je tudi vonj šminke, ne znam ga opisati, ampak mi je zelo prijeten. Zaradi mat učinka, ki ga šminka pusti moje ustnice malo izsuši po par urah nošenja. Steklenička je prozorna s pokrovčkom, ki se ujema z barvo šminke. Vse je ujemajoče.
Cena šminke je okrog 14 € in je vredna vsakega centa!! :)

As I wrote in one of the posts where I'm wearing this lipstick on my lips (Army is the new black - click!) I hate orange, but I love orange lips. I'm a bit weird I know, hihi. 

Kot sem že zapisala v eni izmed prejšnjih objav sovražim oranžno barvo, ampak obožujem oranžne ustnice. Malo sem čudna, vem; hihi. :)

So, these were my new lipsticks. 
Which one is your favorite? Do you own any of these or you want to? Let me know!

Torej, to so bile moje nove šminke.
Katera je pa tvoja najljubša? Ali imaš v svoji zbirki katero izmed njih, ali si jo želiš? :)

Kisses from lipstick addict,
J.

8 comments:

  1. Vsi odtenki so čudoviti, najbolj mi je pa všeč Lorealova, ker ''palim'' na takšne odtenke :D

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, res je prelepa, primerna za vsak make up :)

      Delete
  2. Hello, we love you anyway :D Vsi odtenki zgledajo super, jaz bi mela kar vse šminke na svetu, ampak jih reeees redko nosih, ker si vse spacam takoj, zato mi bolj ležijo v omari :D
    xx
    SASHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwww ♡ moreš jih začet uporabljat, ker ko enkrat začneš ne moreš nehat :D

      Delete
  3. Sploh ne bi smela tega brat (še ena zasvojenka s šminkami tu, zdravo :P), ker se mi je wishlista še povečala … :D

    ReplyDelete
  4. Hello Julija, we love you anyway se sliši bistveno lepše kot v slovenščini :)) razumem te, saj ti šminke krasno pristojijo! Sama imam ravno obraten primer, nimam skoraj nobene šminke in bi jih rada nosila, ampak ne vem kako začeti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi :)) ♡ se strinjam, meni osebno v angleščini itak vse lepše zveni :) jaz nekoč tudi nisem nosila šmink, potem pa sem nekega dne se odločla,da si želim Chanelko.. in ko sem kupila prvo šminko se je začela moja obsesija :D samo kupi eno, katere ti je ton všeč in jo enostavno začni nositi! :)
      J.

      Delete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3