Friday, October 30, 2015

Lipstick review (Primark) + outfit update


Hello my little penguins!

Today I've decided for a bit different post. I really wanted to do an outfit post today, but the lightning and weather weren't on my side... that's why I decided to do a review of a lipstick that I wore today and include some pictures with my outfit. :)

Danes sem se odločila za malo drugačno objavo. Zelo sem si želela posneti nekaj fotografij v mojem današnjem outfitu, vendar mi svetloba in vreme danes nikakor nista bila naklonjena... zato sem se odločila, da bom naredila objavo v kateri bom vključila oceno šminke in dodala nekaj fotografij outfita. :)


This is the lipstick that I bought in Primark. When I first saw it I instantly want it, because I really adore dark red lipsticks lately. It only costs 1,50 €, so I don't even have to tell you that it was in my shopping basket in like 3 seconds, hihi. Because of the low price I didn't expect too much from it. Well, lipstick is actually really long lasting. You can eat and drink with it and it would go away for only a bit. Some of the most expensive lipstick have gone away faster than this one. Although the lipstick is long lasting it removes very fast. If you wipe it off with a tissue it will be gone in a minute. :)

Objava bo potekala o šminki, ki sem jo kupila v Primarku. Takoj, ko sem zagledala temno rdečo šminko sem si jo zaželela... in zaradi smešne cene (1,50 €) je seveda takoj pristala v moji nakupovalni košari. Zaradi nizke cene šminke nisem pričakovala preveč od nje. Šminka me je zelo presenetila, saj je njena obstojnost zelo dobra. S šminko lahko ješ in piješ in tvojih ustnic skorajda ne bo zapustila. Pripomniti moram, da je nekaj šmink, ki so bile višjega cenovnega ranga iz mojih ustnic zbledelo hitreje. Kljub svoji obstojnosti je odstranjevanje šminke zelo enostavno - zbrišeš jo z robčkom in na tvojih ustnicah ni nikakršne sledi. :)


The package of the lipstick is plastic and at the end of the bottle the package is transparent with a color of lipstick that it's inside. Lipstick was also wrapped into something more plastic when I bought it. 
Maybe I was a little disappointed, because this lipstick doesn't have a name. But I give it a plus, because it really smells amazing. I smell strawberries or raspberries, yummy.

Šminka ima plastično embalažo, ki je na koncu šminke transparentna z barvo šminke, ki se skriva v notranjosti. Šminka je bila pred tem zapakirana še v nekaj plastičnega. 
Edina stvar, ki me je pri šminki malo razočarala je, da nima imena. Vedno so mi všeč šminke, ki imajo ljubka imena... kljub temu pa dam šminki plus, saj diši božansko. Nisem prepričana, če voham jagode ali maline; v vsakem primeru zelo diši. 

So... if you're going to Primark you really have to grab one lipstick from the beauty apartment. It's totally worth it. :)

Torej... šminka je več kot vredna svoje cene in jo je v Primarku potrebno res takoj potisniti v nakupovalno košarico. :)


With this dark red lipstick I wanted to wear something dark, but still romantic. I think this blouse is a perfect match to my lipstick. I love lace on the side and material. To my outfit I added some high-waisted jeans and two gold necklaces. :)

Skupaj s šminko sem želela oblečti nekaj temnega, vendar malo romantičnega. Mislim, da sta ta bluza in šminka skupaj popolni. Zelo mi je všeč stranska čipka na bluzi in pa tudi njen material. K outfitu sem dodala še svoje najljubše visoke jeans hlače in dve zlati verižici. :)


*wearing: necklaces & blouse from Primark
pants from New Yorker
lipstick from Primark


What do you think about lipstick and my outfit? :)
Kaj pa ti meniš o šminki in outfitu? :)

Kisses,
J.


3 comments:

  1. Waw, res lepa šminkica pa srajčka oz. majčka mi je tudi tako všeč, res moram v Primark in to KMALU!

    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res moreš nujno it, ker majo zakon stvari, pa še ugodno :)))
      hvala <3
      J.

      Delete
  2. I love this color perfect on you
    You have a interesting blog
    Visit mine if you want
    many kisses
    www.welovefur.com

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3