Monday, August 24, 2015

Outfits: Summer recap

ENG: Summer is almost over and it's time to do a recap on the outfits I wore this summer. I know I wasn't posting a lot this summer, but still... Here are some of my summer looks (some of them weren't even posted on my blog). :)

SLO: Poletje se približuje svojemu koncu in zato je čas, da povzamem vse svoje outfite letošnjega poletja. Vem, da letošnje poletje nisem bila najbolj priden blogger, pa vendar... tukaj je nekaj mojih poletnih stajlingov (par jih ni bilo niti objavljenih na mojem blogu - ups). :)




5. D O T S
           6. 50 shades of blue


7. Blue all the way 
This is one of the outfits that I never posted. These high-waited shorts are the most worn item this summer. I just love them. 
(wearing: C&A shorts,H&M shoes, New Yorker tee, sunnies: bought at the sea)

SLO: Ta je prvi izmed outfitov, ki niso bili objavljeni. Obožujem hlače z visokim pasom in te jeans so bile verjetno največkrat oblečen kos tega poletja. Obožujem jih. :)

8. Green all the way
Again one of the outfits that I never posted. That day I was cycling around town with my sister and I wanted to be as comfy as possible. I love cotton candy and my new bunny bag. Oh, and I love army green color, as you can see. :)
(wearing: Terranova tee,H&M shorts & sunnies, New Yorker bag)

SLO: Zopet outfit, ki ni bil objavljen. Dan, ko je bila posneta ta fotografija je bil namenjen kolesarjenju, zato sem želela čim bolj udobna oblačila - zato bolj športen look. Obožujem sladkorno peno (verjetno moja najljubša sladka pregreha) in mojo novo mini torbico, ki ima zajčje uhice. Kot je vidno iz slike pa obožujem tudi vojaško zeleno barvo. <3

9. Stripes all the way
And last of the outfits that I never posted. That day I was tripping around Slovenia and it was a very hot day, so even a cotton dress was too much. :)
(wearing: H&M dress & sunnies, eBay necklace, Limi bag)

SLO: In še zadnji outfit, ki ni bil objavljen na mojem blogu. Letošnje poletje je bilo pretežno pasje vroče in nič drugače ni bilo tisti dan, ko sem nosila to oblekco (pa še ta je bila čisto odveč). :)

ENG: Oh, I just have to mention my tan. I'm sure you saw the difference. I just can't believe how pale my skin was and how tanned I'm now. Yaay! :)

SLO: In še zadnja stvar... Ne morem verjeti kako bleda je bila moja koža na začetku poletja in kakšen ten imam sedaj. Lajkam! :)

Now I'm curious... Which look do you like the best? :)
Sedaj me pa zanima... Kateri outfit pa je tebi najbolj všeč? :)

Kisses,
J.

3 comments:

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3