Monday, June 23, 2014

Ocena izdelka: Moroccanoil ®

To my foreign readers: translate this post with google translator on the right side.

Pred kratkim sem od lepotilnega salona Viki's place prejela sredstvo za lase  Moroccanoil ®

V opisu izdelka je zapisano: "Svilnati lase. Zdravi. Sijoči. Polni življenja." S tem zapisom se po komaj trikratni uporabi izdelka popolnoma strinjam. Poškodovanih in razcepljenih konic skorajda na mojih laseh ni za opaziti, lasje pa so po uporabi izdelka mehki in imajo zelo prijeten vonj (pravzaprav noro lepo dišijo). Sredstvo je narejeno iz Arganovega olja. Zaradi svoje formule sredstvo za nego  Moroccanoil ® popolnoma spremeni lase. Ta vsestranska, negovalna formula, ki ne pušča sledi, se lahko uporablja kot priprava za negovanje, stilsko oblikovanje in utrjevanje. Lasem daje beljakovine za moč, maščobne kisline, omega 3-kisline in vitamine ter antioksidante za zaščito.




Uporaba:
Majhno količino olja  Moroccanoil ® nanesite na mokre ali suhe lase. Nanesete ga od sredine las oz. konic na poškodovane in izsušene predele las. Če ste ga nanesli na mokre lase te nato lahko kljub temu brez problema posušite s sušilcem za lase. Lasem olje v nobenem primeru ne da videza mastnih las. 
Uporaba je hitra in enostavna, lasje pa dišijo in izgledajo kot, da bi pravkar prišli od frizera! :)





Olje lahko kupite v profesionalnih frizerskih salonih po Sloveniji (tudi v Viki's place ) , zasledila sem ga pa tudi na spletni strani click2chic. Za stekleno stekleničko z vsebino 100 ml olja boste odšteli okrog 42 €. Mogoče se zdi veliko, ampak je olje res vredno vsakega centa!


Moja ocena izdelka: 10/10


Viki's place se zahvaljujem za to čudovito sredstvo za lase!
Poljubčki,
J.

1 comment:

  1. Great review, hun *_*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3