Thursday, June 19, 2014

Obsession: Boyfriend jeans


ENG: Okay, I admit... I wear my boyfriend jeans way too often. I'm feel happy when there are only 20 degrees outside (although it's summer time). Why? Because I can wear my boyfriend jeans. They are so comfy! ♡

Lately I did some shopping (or should I say a huge shopping?!). If I tell you that in my wardrobe closet there are three new pairs of shoes thats enough, right?! What can I say... I'm just a bit obsessed with fashion!

P.S.: I really loooove my new shoes. They are perfect! ♡

SLO: Okej, priznam. Boyfriend jeans oblečem prepogosto. Res obožujem dneve, ko je zunaj 30 stopinj, ampak zadnje čase sem pa kar vesela, ko je zunaj samo 20 stopinj. Zakaj? Zato, ker lahko oblečem moj boyfriend jeans. Enostavno je preveč udoben! <3
Zadnje čase sem naredila majhen nakup (ali naj raje rečem kar ogromen nakup?!). Če vam povem, da se je v moji omari za čevlje znašlo 3 pare novih čevljev sem vam menda povedala dovolj?! Kaj naj rečem druga kot, da sem nora na modo!
In P.S.: Obožujem svoje nove čevlje. Enostavno popolni so! <3








 wearing: BJeans: New Yorker, tee: Zara, blazer & sunnies: H&M, bag: Pimkie, watch: Geneva watch, bracelet: Six, shoes: Jessyss (Slovenian online store)


Now I'm off to do some studying. I have an exam in the morning (just one more to go, yaay!)

Kisses,
J.

3 comments:

  1. Joooj čevlji <3 Imela bi jih takoj :))

    ReplyDelete
  2. Boyfriend hlače so itak top! Super udobne in modne. :) Všečkam cel outfit.

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3