Monday, June 16, 2014

Air show, letalski miting





ENG: A few miles away from my home there's an airport (it's only for aerobatic planes and helicopters and not for passengers aircraft) and a few days ago they hosted a big air show. My nephew loves planes (since then I do too), so of course we had to go. It was very interesting. There were some planes parked for the view, you could take a ride on an air taxi and some aerobatic planes were doing their acrobatics tricks in the air. 

The best acrobatics tricks were when a husband and a wife were driving each on their own plane and they made a heart on the sky with smoke. It was really cute.

SLO: Nekaj kilometrov vstran od mojega doma je letališče (namenjeno je samo akrobatskim letalom in helikopterjem in ne potniškim letalom) in nekaj dni nazaj je tam potekal velik letalski miting. Moj nečak obožuje letala (od takrat naprej sem jaz tudi precej navdušena nad njimi) zato smo se seveda morali tega dogodka tudi udeležiti. Bilo je zelo zanimivo. Nekaj letal je bilo parkiranih na letalski stezi na ogled, lahko si se peljal z letalskim taxijem in v zraku so potekale akrobacije z akrobatskimi letali.
Meni osebno je bila najboljša akrobacija, ko sta mož in žena vozila vsak svoje letalo in sta z dimom naredila srček. Reeees je bilo srčkano.





My outfit was simple, colorful and girly. I think it was very summers. I love this heart bag.
Moj stajling je bil preprost, barvit in punčkast. Mislim, da je bil prav poleten. Obožujem svojo srčkasto (dobesedno) torbico.

* my new necklace. I adore it
Obožujem svojo novo ogrlico.

Kisses,
J.




1 comment:

  1. U look gorgeous, hun *_*

    Have a great week,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3