Monday, May 26, 2014

*a little treat for me, *darilci zame

Ja, naslov pove vse. Zopet nekaj novega v moji šatuljici za nakit in nekaj novega za na nogice, ko sem v hiši. Verjetno sebi za darilo kupujem kar preveč stvari, vendar si enostavno ne morem pomagati. Zadnje čase zelo rada kupim kakšno ročno izdelano stvar, ker vem koliko truda je potrebno vložiti v izdelavo tovrstnih izdelkov in, ker itak vedno najraje nosim nakit za katerega vem, da ga ne bo imela čisto vsaka tretja punca, ki jo bom srečala na ulici. No, zato sem si pri lovely Anji naročila Loveli (facebook stran) zapestnico. Usnje, netek, mašnica in verigice v zlati barvi. Nevem, če bi lahko bila kombinacija še bolj popolna! :)

No, to je bilo prvo darilce.
Drugo darilce pa  sem pa dobila od moje sestre in mame. Sešili sta mi unikatne princess copatke. Točno takšne, kot sem jih želela. Roza blago z drobnimi belimi pikacimi, zlato usnje in kronice... So še lahko bolj jaz?
Če bi tudi ti želela svoje unikatne copatke ali kakšen lep kos unikatnega nakita pobrskaj na facebook strani: Drobcene stvari Katie

Yes, the title says it all. Again there's something new in my casket for jewelry and something new for my feet when I'm in the house. I guess I'm buying myself too many treats, but I just can't help myself. Lately I love to buy handmade things, because I know how much effort is necessary to put into creating these kind of things and because  I simply prefer to wear jewelry for which I know that it won't wear it every third girl that I will meet on the street. Well, because of those two reasons I have ordered from lovely Anja Loveli bracelet. Leather, net, bow and chains in gold color. I don't think that the combination could be any more perfect! :)

Well, that's about my first gift.

My second gift I got from my sister and mother. They have sewed me unique princess slippers. Exactly the ones that I wanted. Pink fabric with small dots, gold leather and crowns... Could they be any more me?

If you would like to have your own custom made unique slippers or some really beautiful unique jewelry you should check out facebook page of Drobcene stvari Katie (Tiny little things).

Zapestnica/bracelet


Sobni copati/slippers



Kaj pa ti meniš o unikatnih izdelkih? :)
What do you think about handmade things?
Poljubčki/Kisses,
J.

7 comments:

  1. joj,kok so luškani tile copatki <3

    ReplyDelete
  2. Take zapestnice se pa tudi jaz nebi branila :)

    ReplyDelete
  3. That bracelet is really cool, I have a weakness for cuffs! :)

    Tara xo

    ReplyDelete
  4. kak kjut - sploh copati<3 :)

    ReplyDelete
  5. I FREAKING LOVE THE BRACELET!!!

    A chic kiss from :

    http://justohana.blogspot.com.es/

    Feel free to stop by ;)

    ReplyDelete
  6. Great Post. You are having really Lovely Blog. Keep visiting my blog. I will too. Dear
    Dear, I am following your lovely blog. Hope you will follow back. xxx
    my blog new post up, click it & comment

    ReplyDelete

Thanks for stopping by beauty! With your comment you made me very happy! <3

Hvala za komentar! <3